ESPAI DE COMUNICACIÓ PER A TOTES LES PERSONES QUE VULGUIN COMPARTIR EL NOSTRE MÓN.

dimecres, 17 d’octubre del 2012

NENS I NENES DEL MÓN

"– Jo he proposat “Nens i Nenes del Món”. Nosaltres estudiem, no només una cosa, sinó més coses a l’hora, ho fem tots plegats. Els pintors, els boscos,... i ens agrada saber moltes coses. Nosaltres som del món ens agrada pensar el més important i el que ens interessa i som Nens i Nenes que creixem per saber molt més.
- ...


– Crec que és un bon nom perquè ens fa seguir amb aquests noms de viatges que havíem tingut.

- ...
– ...Tu has dit que té relació amb els altres noms perquè érem nosaltres, eren els noms que nosaltres havíem triat i parlen de nosaltres. Per això si som nosaltres triem noms que tinguin relació.
- ...
– Em sembla molt xulo, a les altres classes també apareix el Món, és on vivim i estem, som Nens i Nenes del Món."




1 comentari:

  1. Hola nens i nenes del món. M'agrada veure que torneu a estar amb n'Antònia un any més. Tinc ganes de visitar-vos.
    Jo també continuo amb els meus alumnes de l'any passat. Us convido a veure el nostre blog, nosaltres som els detectius i detectives del món.
    Molt de b7s. Susi

    ResponElimina